tag:blogger.com,1999:blog-6696376745709534354.post4033975380808736178..comments2023-05-25T16:06:49.931+03:00Comments on Titularizare și definitivat - limba engleză: Guideline - Rezolvare subiecte - TitularizareRuxandra Chircahttp://www.blogger.com/profile/08871912881866532438noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6696376745709534354.post-66001877457105532112015-01-01T16:42:39.937+02:002015-01-01T16:42:39.937+02:00Am niste (mari) nelamuriri. Gasesc informatii cont...Am niste (mari) nelamuriri. Gasesc informatii contradictorii (în surse diferite, sau chiar în aceeasi sursa) despre aceeasi chestiune. <br /><br />1-Pornesc de la faptul ca: “Aims describe what the teacher wants to achieve. Objectives describe how the teacher is going to achieve those aims”.<br /><br />a- In Learning Teaching- Scrivener, pag 135-141, editia a treia, AIMS se refera la “what the students will be able to do by the end of the lesson”si lucrurile sunt formulate chiar asa: “Learners will be better able to...will become more confident...will have revised the use of in case.”, sau : “Learners practise narrating stories..., Learners practise using target items...Learners practise asking questions “- ceea ce ma vara în ceata si mai tare pentru ca astea par objectives.<br /><br /> Pe de alta parte, la pag 136 vorbeste despre procedure aims si achievement aims. Deci, procedure aims sunt objectives?<br /><br />b- In alte surse apare recomandarea urmatoare: “Aims se adreseaza profesorului (ex: By the end of the lesson the T will have given Ss practice in expressing wishes); Objectives se adreseaza elevilor ( By the end of the lesson Ss will be able to express wishes) - si sunt din nou în ceata pentru ca acest “objective” se refera la ce va sti elevul sa faca si nu cum va ajunge sa faca.... Pentru ca totul sa fie si mai confusing, Scrivener zice la pag 137 : “Aims are the results of the lesson from the learner’s perspective”. <br /><br /> “Main aims” sunt “ things that students will have learnt, skills they will have improved, points they will have reached by the end of the lesson”- pag 136. Deci, în plan ar trebui sa formulam main aims, procedure aims (objectives?) si achievement aims ? Si, pana la urma, din a cui perspectiva (date fiind informatiile de la pct b)?<br /><br />Definitia pentru aims de la pag 397 încurca lucrurile si mai tare pentru ca le lasa în coada de peste: “some teachers now use the term...etc”, adica... e la alegere...?<br /><br />2- O alta nelamurire este legata de structura planului de lectie. Scrivener da un plan de lectie pe care nu prea îl vad aplicabil la noi (pag132-134), altul la pag 140. Teacher’s books (pentru toate nivelele de studiu) contin, de fapt, tot planuri de lectie, structurate cu totul altfel. Pana la urma, care este structura planului de lectie care se asteapta de la noi?<br /><br />Stiti cumva din ce lucrare au fost subiectele date anul trecut?<br /><br />Ma poate lamuri cineva? Multumiri, <br />Popa Serban<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11858604428868611904noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6696376745709534354.post-50937147954453354992014-07-20T20:16:16.526+03:002014-07-20T20:16:16.526+03:00La competences ce intra? La test t: Mention learni...La competences ce intra? La test t: Mention learning objectives and competences? La ce se refera competences?Anonymousnoreply@blogger.com