expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, 17 aprilie 2014

Rezolvare - Subiecte Titularizare 2012 , 2013

După cum știți, în ultimii ani, la examenul de titularizare, multe dintre subiecte au fost din cartea lui Jim Scrivener, Learning Teaching. Vă scriu mai jos corespondențele pe care le-am găsit între subiecte și task-urile din carte. În acest fel, înainte de a începe lectura temeinică a cărții, le veți putea găsi mai rapid și veți vedea cum le-ar fi rezolvat Scrivener însuși. :-)

Titularizare 2012 (model Titularizare 2013)

Subiectul I, A. „You are supposed to plan a lesson...” - Task 72, p. 126
Subiectul I, B. „You are a student in a conversation class...” - Tasks 87 & 88, p. 148
Subiectul I, C. „Consider the procedures of the following reading activities...” - Task 115, p. 186

Titularizare 2013 (model Titulzarizare 2014)

Subiectul I, A. a.  „The following list includes communicative activities...” - Task 92, p. 152
Subiectul I, A. b. „The following learning activities are based on the idea of discussing recent news...” - Task 89, p. 149
Subiectul I, B. „You want to use a graded sequence of tasks in ordering the stages of a listening activity...” - Task 108, p. 177

Cât despre restul subiectelor, care cer definirea / prezentarea caracteristicilor pentru „Multiple Choice Questions” / „Cloze test item” / „Direct or indirect test item” etc., vă recomand să citiți Jeremy Harmer, The Practice of English Language Teaching, capitolul 23, „Testing students” (p. 321).

Spor!

7 comentarii :

  1. Hristos a inviat, Ruxandra! Am vrut sa-ti scriu chiar in ziua de Paste, sa-ti urez toate cele bune si sa-ti multumesc inca o data pentru tot efortul pe care-l faci ca sa ne ajuti pe noi! Sa te bucuri din plin de roadele muncii tale extraordinare!
    Esti un exemplu pentru mine. Daca-mi ajuta Dumnezeu sa trec cu bine de titularizare si-o sa fiu si eu profesor, vreau sa fiu la fel de dedicata si de optimista ca tine!

    Cu mult drag,
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Ioana! Adevărat a înviat! Îți mulțumesc pentru urări și pentru toate cuvintele frumoase; și tu să ai un an bun, cu mult zâmbet și cu examenul de titularizare luat cu 10! :) O să vezi că o să treci cu bine peste el și o să fii un profesor exact cum vrei tu. Eu îți țin pumnii și te țin la curent cu ce mai aflu.

      Un sfârșit de săptămână odihnitor! :)

      Ștergere
  2. Si rezolvarea la sb 1c?

    RăspundețiȘtergere
  3. ma putesti ajuta la cerinta aceasta ( Design the marking scheme) sau unde pot gasi un exemplu de barem de corectare . Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, se mai dau subiecte de literatura anul acesta? Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua!

      La titularizare, subiectele vor fi din metodică. Cu multă plăcere!

      Ștergere
  5. Buna ziua!
    Am lucrat in preuniversitar timp de 7 ani, iar din anul 2000 lucrez in invatamantul universitar, ca titular si am absolvit doua facultati in domeniul educatiei; am si un masterat in filologiei. In februarie 2015 mi se desface contractul de munca deoarece nu am finalizat doctoratul. Mai clar raman pe drumuri. Voi da din nou examen de titularizare in preuniversitar, dar nu mi se asigura nimic in cele 7 luni in care nu voi avea serviciu si nu ma voi putea intretine pe mine si familia mea, desi sunt unicul intretinator al acesteia. Inspectoratul scolar judetean nu ar putea sa ma angajeze la plata cu ora?

    RăspundețiȘtergere