Pentru primele subiecte de la titularizarea 2013, București, revin cu corespondețele între acestea și cartea lui Scrivener, Learning Teaching.
Subiectul I, A. a. „The following list includes communicative activities...” - Task 92, p. 152
Subiectul I, A. b. „The following learning activities are based on the idea of discussing recent news...” - Task 89, p. 149
Subiectul I, B. „You want to use a graded sequence of tasks in ordering the stages of a listening activity...” - Task 108, p. 177
Restul...
Subiectul I, C.
a. Teaching point - Second Conditional (din punctul meu de vedere)
b. Aveți grijă când scrieți „the main aims” for the activity. Când am fost la pregătirea pentru examenul de definitivat, îmi amintesc (și am și notat asta) că doamna inspector Bujan ne-a spus următoarele:
Aims - se adresează profesorului (ex: By the end of the lesson, the T will have given Ss practice in expressing wishes)
Objectives - se adresează elevilor (By the end of the lesson, the Ss will be better able to express wishes)
Subiectul II, A. Characteristics and advantages of Cloze procedures - Harmer, The Practice of English Language Teaching, p. 323 (tot acolo găsiți și Multiple Choice Questions și Transformation and Paraphrase)
Subiectul II, B. Direct and indirect test items - Harmer, The Practice of English Language Teaching, p. 322 (În cazul de față era indirect. Itemul era chiar un Cloze.)
Language systems/skills - Scrivener, Learning Teaching, p. 29 (Language Systems sunt: Phonology, Lexis, Grammar, Function, Discourse, iar Language Skills sunt: Productive: Speaking & Writing și Receptive: Reading & Listening). Din punctul meu de vedere, aici, Language Systems erau Lexis & Grammar.
Subiectul III. Cu indirect și direct test items ne-am lămurit din Harmer. Practic, sunt necesare 2 exerciții (fiecare conținând 5 subpuncte) și o compunere.
Rationale e destul de simplu de realizat. Pur și simplu argumentăm de ce am ales un anumit tip de exerciții și nu altul.
La marking scheme... și acela este oarecum lesne de realizat pentru primii itemi. La cel direct se complică puțin lucrurile. Fiind o compunere / un eseu, unde sunt punctate mai multe lucruri (Fluency, Use of vocabulary, Use of grammar etc.) v-aș recomanda să realizați o scală de notare, în genul celor din Harmer, pp. 329-330. Vă puteți inspira și de aici:
http://www.examenglish.com/IELTS/IELTS_Writing_MarkSchemes.html
Ai examen de titularizare / definitivat / grad la limba engleză? Aici ai tot ce iți trebuie. Programe, cărți, subiecte, noutăți.
vineri, 18 iulie 2014
Guideline - Rezolvare subiecte - Titularizare
Abonați-vă la:
Postare comentarii
(
Atom
)